Want you to make me feel like I'm the only girl in the world...

ååå jag är så mätt, skjut mig nu! haha, men kycklingfilé är ju så jävla gott :] skulle kunna leva på endast kycklingfilé och avokado, skulle vara världens lyckligaste flicka kan jag lova! hihi, gud så knäpp jag är.....

idag så vare rätt mke folk på nordanå, det vart skitstressigt så vi hann inte äta lunch innan gästerna kom utan efter, och då var klockan halv 3.... haha men jag är en fighter så jag överlevde ;) hähä

ikv så kommer jag sitta och vara emo hela tiden... Tessan är i byske, Emelie har en "dejt" så hon ska jag nog inte störa.... (hade faktiskt tänkt att sitta i buskarna med en kikare..), så jag känner mig rätt så ensam och övergiven. Jag efterlyser alltså någon där ute som vill vara lite social med mig, har tyvär inte gratis sms längre vilket suger... men det ska fixas snart! ;)


HAHAHAAHHA jag dör! kanske världens skummaste, tråkigaste och mest onödigaste inlägg ever! nu ska jag göra det jag alltid gör, vilket betyder slappa framför en film.... (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0