To the world you might be one person, but to one person you might be the world.

Första praktikdagen idag då, gick väl helt okej och dom var riktigt trevliga :) det gillas! och imorrn så skulle jag få "sovmorgon" så ist för att måsta ta 10 över 7 bussen så kan jag åka med 8 bussen (A) (som jag brukar åka med) haha happyface! :D könt att få sova ut lite längre, har verkligen inte sovit mke den här helgen kan jag lova....

Först i fredags så jobbade vi ju på kvällen, var hemma vid 12 och satt vid datorn till 2..... sen på lördagmorgonen väckte syrran mig (hon skrek som en galning). Sara och Emelie kom till oss för att vi skulle fixa Julias 20-årspresent (en fotobok med bl.a massa fula bilder på mig;]) ,sen efter middan for vi till dom ist och fortsatte där, tiden rann iväg och jag och Frida for hem kl 5 på morgonen..... :O Vaknade sen kl. 10, for till Sara och Emelie igen och gjorde klart boken, sen så firade vi Julia :) 

Det tar verkligen lång tid att göra en sån där bok, så många detaljer och klippa ut massa bilder tar ju en evighet! Men det var då värt allt jobb för att göra våran älskade Julia glad!! :] hihi. hoppas hon blev nöjd (A) :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0