Like a rainbow 'round my heart.

Haha alltså hur lyckas jag jämt bränna mig på tungan då jag äter varm mat?!??! ååå jag orkar inte.... men jag får väl skylla mig själv (A)

Första dagen på balder idag då, och har redan fått 3 läxor... skjut mig!
imorrn ska vi typ till skeria vid 2 och fika, och sen typ lyssna på nått tror jag? slutar iaf 3 :)
Och på fredag så ska jag, Tessan och Sanna servera på Ladies Night!! hihi awesome! :D men jag slutar 10 i 3 och vi ska vara där halv 4.... så funderar på att ta ledigt från sista lektionen (A) jag vill ju hinna äta middag och sån skit innan, hehe ;)





blir så glad av den här låten! (A)

Kommentarer
Postat av: denstarkastesomfinns....

blogga oftare för fan:O

2010-10-26 @ 13:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0