When you smile, the whole world stops and stares for a while......

Sitter helt ensam och övergiven, vet inte vad jag ska hitta på? laddar hem lite filmer men det går då så jäkla segt..... :( lyssnar just nu på massa "party" musik, tänkte att jag skulle kanske bli lite gladare en kväll som denna, haha! det funkar ju typ.... speciellt skaka rumpa med sean banan (A)

Nu äre bara en vecka kvar av praktiken, whiiie!!! fast det är ändå inte så farligt egentligen, det är bara jobbigt att måsta börja 8 varje morgon :/ och den här veckan har typ varit rätt kul, har fått göra massa tårter, gilla gilla! ;) men igår då jag skulle banka kött så var jag lite lost in space, och ist för att kolla på köttbiten så kollade jag på vad dom andra gjorde och slog mig rakt på tummen.... :(
känslan då man bankar sig på tummen är obeskrivlig, nästan dödande...

Förresten, är jag den ända som vill ha vinter? jag blev typ glad då det snöa... (A) men hatar kylan, den kan gå och ta sig!! men annars så äre ju mysigt med vintern... :] hihi
(har en känsla av att Linnea inte kommer att hålla med mig... ;])







Kommentarer
Postat av: Emelie

uuuush vilken äcklig bild på mig :S

2010-10-15 @ 21:06:08
URL: http://bunnynotfunny.blogspot.com
Postat av: emma

jag tycker det är musigt på kvällan när man sitter och typ spelar kort med ett ljus på bordet<3 men jag gillar också att gå ut på kvällen :]

2010-10-16 @ 09:08:27
Postat av: Linnea

håller verkligen inte med dej!!!!!!!!! :@

2010-10-16 @ 18:07:26
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0