You'll never shine if you don't glow.

satan så kallt! äre ingen som ska slå på värmen lr?!?!? :O har ju knappt någon känsel i tårna... (A) hhihi
har just sett på film, Terror on Elm Street (2010). Var väl bättre än jag trodde (alla nya skräckisar brukar suga! speciellt slutet) och han som spelar Quentin (Kyle Gallner) är ju söt... :] haha. Han är också med i Jennifer´s Body, se den! då är han riktigt jävla söt ;) hahaha

nog om det. sitter just nu och har VÄRLDENS STÖRSTA ÅNGEST!! vill inte praoa..... :( saknar fan skolan! vilken geek jag är, hahaha :] men jag är fullt seriös!, jag saknar att vara på skolan, träffa klassen och allt annat folk som man inte sett sen innan sommarlovet... måste bara hålla ut 2 veckor till sen jävlar är jag friiii!!!!!!!!!!!!!!! HAHA :D

Igår så hade förresten jag, syrran, sara och emelie Shrek-maraton, lr vi hann bara se 2 stycken men ;) ska väl se 3 snart hoppas jag och 4an om vi lyckas få tag på den!


AWESOME ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

jag har sett 4:an den var AWESOME <3

2010-10-16 @ 09:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0