I'm the king of the world!

Har just bakat en äppelkaka med syrran (vi hade så jävulskt mke äpplen från äppelträden som vi måste få bort (A)). Hoppas på att den blir god iaf, vi brukar ju inte alltid lyckas.... :] sen så ska vi se på bingolotto med mormor (A) ♥ hihhi. Efter det så blire duschen och sen sängen!

Hade egentligen tänkt att färga mitt hår ikv, men det blir nästa helg ist ;) har kanske världens fulaste, äckligaste och största utväxt!! men jag bryr mig typ inte, haha (A) eftersom att då jag praoar så har jag mössa hela dagen så ingen behöver ändå se den!
hahahha fast jag lider ändå varje gång jag ser mig i spegeln...

Ja och vad gjorde jag igår då? jo satt vid datorn heeeela dagen :O har fortfarande lite småont i rumpan (A) hihi
Såg på Gossip Girl hela natten typ (A) men det är så himla bra!! :)
fast jag satt också vid TVn ett tag också! satt och grät framför Titanic ♥ (vet inte hur många gånger jag sett den filmen, men blir då aldrig less...)



Kommentarer
Postat av: Frida

Titanic är den bästa film som gjorts!!! =)

2010-10-22 @ 16:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0