För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Har varit hos Tessan ikv med Linnea och Emelie, trevligt :) satt mest bara och prata och käka kladdkaka. Ska hitta på nått med dom sen nästa vecka, och då ska också Matilda vara med!! saknar henne till tusen!!!!!! <3

Idag så vaknade jag 9, men steg inte upp för ens 11...? haha. Gick och la mig halv 4 igår så var rätt så drogad imorse. For sen till stan tsm med Tessan vid 12, träffade Emelie och Hassan på busstation å chilla där ett tag ;) sen blev det att dryga på stan tills halv 4 då vi kollade på Infernal dance crews dansuppvisning, dom var ritkigt duktiga!!! :) tjockade oss sen på subway♥, och gick sen till busstation och väntade i ca 2 timmar på skjuts hem, hehe. Vi hade inte precis tråkigt där, det hände ju ett och annat, haha ;)

Imorrn så ska jag SOVA UT som aldrig förr, awesome! sen så vet jag inte vad som händer... ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

skönt att sova ut :D

2010-10-31 @ 12:42:02
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0