You're the reason I still try.

Ser på Gossip Girl, haha ovaaanligt?!?! nää, men jag kan erkänna att jag är helt besatt av den serien, så enkelt äre. Tog dock en paus bara för att skriva det här inlägget, duktig jag är :)
Jaa idag så slutade vi halv 4 vilket var drygt som satan, men en fighter som man är så klarade man hela dagen..... till och med den dödliga lunchen. Gick på stan sen och letade en vinterjacka, såklart så ska ju alla bra vara dyra, men kanske lika bra för dom såg påtok för stora ut för mig, försvann ju nästan...... :O hehe.

Måste hinna plugga till provet på torsdag, får bli senare.....om jag orkar. Och imorrn på kvällen så ska jag vara med världens bästa b-rudar! kommer bli mys (A) hihi
Nu så ska jag fortsätta se! måste bara hämta kallt vatten, lyckades som vanligt att bränna mig på tungan då jag åt middag......  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0