He's the earth and heaven to you.

Igår då jag kom till stan så smsar jag och undrar vars tessan och emelie är, ca 3 sekunder senare blir jag tacklad i ryggen..... gör sådär lagomt ont då man trycker bak på ryggen, tror det kommer bli ett riktigt fint blåmärke där bak :) aja, det är sånt man får ta när man har snälla vänner som jag har, och jag förtjänade det förmodligen också.....

I
dag har jag försökt träna på ett bajsprov, gick väl sådär, min hjärna är helt enkelt för trög antar jag. Sen fick jag nått damp och skulle dricka te för hade lite ont i halsen, fii faan för te :( never more.

Har typ lust att snagga mig, haha! nä men jag hatar bara att ha statiskt hår!!!!!! det slickar sig mot ansiktet och är bara jobbigt :(
men funderar seriöst på vad jag ska göra med mitt hår (inte snagg men nått annat!)
Har ju färgat rött, men det är inte helt okej för det är lite rödare på vissa ställen :S fast tror inte färgen är problemet, tror det är själva frisyren xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0