Take another little piece of my heart now, baby.

Har just kommit hem från dansen, känner att uppvisningen kommer bli grym! bara vi får till alla steg osv, men det brukar vi väl göra så ;) hehe.
Annars idag så har jag varit i skolan> haft prov som gick baaaajs, gjort nån skum teater som också gick baaaajs, sen så var dagens lunch baaaajs> åt fil ist, pressade på mig en ring på gina>fick inte av den så sliter allt jag kan och har nu ett äckligt köttsår, har bränt mig på tungan, mobilen fick slut batteri och dog, mina sockar är dyngblöta efter att ha gått fram och tillbaka från stan till ica kvantum osv..... har varit en lagomt rutten dag kan jag lova :) men den hade väl också sina fina stunder.... :]

Igår så sovde vi (jag, theres och emelie) i julias lägenhet :) var riktigt nice! förutom att vi var tvungna att träna på prov då.... :( sovde som en stock och drömde typ den skummaste drömmen någonsin, som jag tyvär inte vill dela med mig av.....


Bara för att jag gillar mitt glansiga fejs.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0