For good times and bad times, I'll be on your side forever more, That's what friends are for ♥

Tänkte visa hur underbart gulliga vänner man har!
Både Tessan och Emelie sa till och med idag att jag hade en hjärna!, sedär......hade man ju aldrig kunnat ana!?!?!? :O tackar så mke för den!!

Iaf så skrev Emelie detta till mig:

Hon som älskar mig för den jag är , hon som visar vad hon vill , känner & tycker. hon som smsar mig vart hon än är , hon som bryr sig mest , hon som kan få mig gråta med sina vackra ord , hon som vill visa upp mig för hela världen , hon som kan skriva vad som helst om mig på msn och bryr sig inte hur många andra hon förlorar som vill ha henne , hon som alltid kan ställa upp för mig, hon som vet när jag är ledsen och när jag är glad, hon som betyder i mina ögon , hon som kan vända sig till vem som helst &
säga ; ser du den där fina GETEN där borta? - hon är min, föralltid . HIHIHIHIHIH Josef det här är till dig :D!


Man blir ju nästan tårögd, tack vännen min! du är awesome ♥ :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack min under bara fisk :D Du får vad du förkäna(A)

2010-11-19 @ 21:50:22
URL: http://bunnynotfunny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0