Without a reason, it seems like you...belong.

Tog en powernap på 2 timmar, skönt kan jag lova! ska väl snart duscha sen blire att fortsätta se Gossip Girl..... :)
Imorrn så slutar vi tidigt, awesome! :D får se om jag och tessan far hem lr om vi ska fara och hälsa på Julia :) Sen på kvällen så har jag dans, var evigheter sen sist men det ska bli kul! har saknat det ♥ Är dock avis på alla ni som ska se Harry Potter imorrn! Jaag vill ocksåå seeee!!!!! haha :( men blir typ nästa helg lr nått :)
Aja, nu måste jag rädda mitt feta hår innan det är försent! :O

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag hoppas jagfår följa när ni ska se ;)

2010-11-16 @ 21:16:12
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0