Jag har famlat i mörker, men I dig såg jag ljuset.

Vaknade imorse och hade ingen som helst aning vilken dag det var? låg en lång stund och funderade, och kom fram till att det måste vara fredag. Fick sen världens ångest över att jag inte minns vad jag gjort under lovet?!?!?, trodde helt seriöst att jag suttit vid datorn och tvn hela tiden..... men tillslut så lyckades min tröööööga hjärna fatta att det bara var tisdag!! ♥
Det är sånna här stunder man inser att man är blond, och att färga håret rött inte kan dölja min idiotiska dumhet.

Snackade sen med Emelie som undarade vad jag hade tagit för nånting igår.... haha! gjorde inte ett skit igår, så man kan ju undra vad det är för fel på mig?
Syrran är då på vårdcentralen och kollar upp hennes häl, hon har typ fått världens största knöl där bak..... :S om jag hade varit smart så hade jag följt henne dit så dom kunde ha kollat upp mig med.


Nä nu ska jag duscha och fixa till mig, käka och sen drar jag till Linnea ♥,  awesome! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0