I never thought that I'd love anyone so much.

Åååå, vaaarför!?!? har väntat hur länge som helst på att gossip girl ska ladda klart, märker nu att det har varit klart ett bra tag så har väntat i onödan!! :( och nu är jag så trött och har ingen känsel i rumpan, hahah..... så nu orkar jag inte vara vaken och se :( men har iaf nått att göra imorgon då! :) måste också plugga imorrn vilket känns så där lagomt ruttet på en söndag....

Och vad har jag gjort idag då? (lr igår då men) Jo jag har sett på flera filmer, först My Sister´s Keeper, sen Dirty Dancing 2(gaah! älskar den filmen!!) och sist men inte minst.... Harry Potter och De Vises Sten! (A) Måste säga att Harry ser ju nyfödd ut i den första filmen, kan inte fatta att han varit så liten? obegripligt...... men vi växer alla upp och blir stora, tiden går bara så fort så man hänger inte med.....
Ja, och sen så har jag ju såklart sett Gossip Girl :) ville avlida i sista avsnittet på säsong 3!, nog för att jag redan visste vad som skulle hända (hade läst det i nån tidning), men det var ändå plågsamt att kolla på! :( :(

Nu ska jag göra som törnrosa och sova i 100 år!! :D iaf försöka........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0