Forgive, sounds good. Forget, I'm not sure I could.

Eh, vad ska jag skriva?.... ja just ja!, igår så knuffade Sara in mitt face i en lampa.... slutade dock lyckligt. Men hämnd ska det nog allt bli.... kunde ju ha skrapat upp hela facet och fått ett ärr för livet!?!?!??!? fan också, tänkte aldrig så långt..... SARA, YOU MESSING WITH THE WRONG GIRL!!!!!!!!!!!!!!! MOAHAHHAHAHHAHAH!
Älskar det ondskefulla skrattet på slutet.

Idag har jag inte gjort ett skit, har suttit vid datorn, sett tv och sen datorn igen. Livet är ju bara för underbart.
Men imorrn så blir bus med mina saknade flickor!! :) lr den mest saknade är väl Matilda, har inte träffat henne sen typ skolavslutningen i 1an? :S dom andra träffade jag då i lördags och söndags så ;) kommer bli awesooome!

Ska sova snart, lr ska först se ett avsnitt gossip girl, sen blire att sova (A) ahah gaah, jag är besatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0