Baby, without you...I'm nothing.

Fryser som en liten kyckling just nu, hatar kylan! men gillar dock snön :) haha. Har iaf varit på skyltsöndagen idag, satt inne i nått hus tsm med Frida och Emelie och drack glögg, mys! :] Frida försökte också skaffa sig lite nya vänner, gick väl inte så värst bra eftersom att dom bara dissa, HAHA!
sen så har vi också käkat på Frasses ♥, känner mig fet, men det gillas. Skola imorrn kändes ju jävligt drygt, går ända till kl. halv 4 så lär ju avlida! på kvällen så måste man väl börja träna på provet till på torsdag (jag vet, vi har prov hela tiden), haha kommer aldrig orka men..... (A)

Funderar om jag ska se Gossip Girl som börjar typ nu på tvn, går ju inte att ladda hem avsnitt 10 :( så lika bra att jag ser ett gammalt avsnitt då (A) ;) Måste också städa mitt rum om jag hinner, man ser knappt golvet där inne! :O xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0