We're going to be just fine

alltså upptäckte idag att det inte är någon bra ide att ha hög musik i öronen då man går på stan... :O skrek typ då jag hälsade på någon, ahha dom måste ju trott jag är helt cp?!?! xD

K
änner att jag är på lite dåligt humör idag... öppnade just ett brev där det stod att jag hade fått sommarjobb på motorbanan :S jag vill inte vara där, plus att jag fick typ sista perioden och det kändes drygt. Det ända stället jag ville vara på var brännvalla och så fick alla mina kompisar det, förutom jag? :( är glad för deras skull men samtidigt ledsen då jag tänker på hur kul vi hade förra året (jag och emelie) och nu så kommer jag vara helt mobbad och dom kommer ha hur kul som helst... varför händer sånna här saker alltid mig? jag lovar, det är alltid MIG :O jag som har varit aspeppad på sommarlovet och allt, och nu så suger typ allt? då jag satt i bussen så hoppades jag typ på att bussen skulle kracha lr nått... det är fan inte bra det här :(
Och imorrn så har vi prov och jag kan inte ett skiiiiiiiiiiiiiiiiit :(

Vet att det har varit dålig uppdatering, får försöka sammanfatta helgen lite snabbt sen då jag har tid, hahaha xD :P


Förra sommaren... <3


//Josse


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha, as snygg bild.... noooot :S

2010-05-26 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0