Love can touch us one time And last for a lifetime...

Brände mig nyss på fingret då jag skulle locka håret :(... jag är så skicklig av mig. Ska snart fara in till stan, kanske köpa en klänning till skolavslutningen.. sen så blire dans! :D
Måste också hinna göra hotelluppgiften som ska vara klar till imorrn.. plus att vi har engelskaprov som jag måste träna till (jag suuuuger i engelska). vet inte hur jag ska hinna allt men?

Igår så såg jag och Frida på Titanic, har sett den så många gånger att jag har börjat tappa räkningen.. finns seriöst ingen bättre film än den! ni kan ju försöka komma på nån bättre, men ni skulle få tänka ända tills ni ligger i graven och inte kan tänka längre.. :O hahaha!! den har liksom allt som en film ska ha, och även om den är så sorglig att det inte finns ord så älskar jag den ändå! gråter typ som ett litet barn då jag ser den, behöver bara höra låten (my heart will go on) så börjar jag gråta.. (A)
1/10
så får den 10000000000000000000000000000000000000000...osv... :] ahhaha


Leonardo DiCaprio och Kate Winslet (A)

Måste också tillägga att Leonardo DiCaprio är så sööt :] och Kate Winslet ser typ perfekt ut... :O ;)




//Josefine Lundström (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0