You're the light that faced the sun, In my world..

Igår så var Sara och Emelie här, vi spelade typ sims i 4,5 timme? :O nööörds.. sen efter att dom hade farit så såg jag och Frida på Fredagen den 13:de, alltså det nya. Såg inte klart hela, vi blev så trötta :] ahha
Idag har jag inte gjort mke alls, suttit vid datorn, gått med Dixi och duschat ;) imorrn på datan så ska vi tydligen vara klara med uppgiften vi håller på med? läraren sa att vi skulle få några minuter på oss att göra klart allt och vi (jag och tessan) behöver typ 3 lektioner till.. :S sen på tisdag så äre nationella i engelska igen... :S och på fredag så har vi ett engelska prov, inte ett nationellt utan nått helt jävla onödigt som våran lärare vill plåga oss med... fast enligt mig är alla prov onödiga!!
det ända roliga i veckan är dansen och föräldramiddan vi ska ha på tisdag ;)



gaaaalet bra!!


//Josse (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0