Tell me you love me...

Har inte hunnit att uppdatera så mke i helgen eftersom att jag har typ haft fullt upp hela tiden nu när mamma har varit borta. Men nu är hon hemma igen så det blir väl lite mindre jobb och mer tid vid datorn, förhoppningsvis ;)

I lördags så var jag med Emelie, hon fick se mig dammsuga och jag tror hon faktiskt blev lite chockad? :O som förklarning kan ju säga att jag skyndade mig så jag såg kanske lite galen ut...
Igår så blev det att dammsuga och skura hela nedervåningen, jag vet, jag är duktig.. :D
Idag så hade vi sovmorgon till 12, sweeeeet ;D sen så hade vi matte, engelska - nationella (muntligt), kan säga att mitt G/VG har sänkts till ig... efter det så hade vi väärldens drygaste svenska sen slutade vi.
Dansen idag kändes riktigt bra, vi börjar få ihop hela koregografin nu :) och kan säga att vi svettades som grisar allihopa, satan så varmt det var!! :O

Imorrn så har vi typ orientering och jag kan knappt gå? :S har jätteont i mina vader, har ingen aning vad jag gjort men det känns typ som att dom ska explodera när jag går.. :S

Ska gå och lägga mig nu, C-ya!! ;D



//Josefine Lundström (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0