Show me whatcha got

ååh läste nyss i tvtidningen att Dirty Dancing 2 gick på tv:n ikv!! jag som har varit så sugen på den filmen :O den är riktigt bra om ni frågar mig, hihih :) nog för att vi har den hemma, men det är på VHS och videon går typ inte koppla in... fast det bästa med filmen är typ ändå Diego Luna... (A) hihihi




Just nu har jag så galet ont i fötterna att det inte finns ord! :O har haft servering från 16.00-22.20, det var lite jobbigt men ändå kul :) har inga bilder men snor kanske några av sanna sen... (A) hhahh asså jag snor jämt för jag inte har några egna, men så äre då man inte har någon kamera och det ger typ inte att ta bilder med mobilen... :S

Ska kanske också säga att jag, tessan, emelie, linnea, elias och simon for till A-torp och kollade på estet 2:orna(dans) som hade en dansföreställning, jätteduktiga! :) och som vanligt då jag ser på dansuppvisningar nu för tiden så vill jag helst bara dansa med, ahhaha xD favoriten var då dom spelade töntar...! :D

Imorrn så drar jag till Haparanda, lr ska först en sväng till Luleå och sen Happis ;) känner att det kommer bli en dryg bilresa men bara jag har fixat lite ny musik så ska det nog gå vägen... ;)

Om ni känner er utråkade, ensamma lr nått så äre bara att smsa; 0703436345 (:


//Josse (:

Kommentarer
Postat av: Linnea

gå på ikea åt mej :]

2010-05-28 @ 23:25:22
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0