Oh, baby, one look just might save me...

Måndagar brukar oftast vara riktigt jävla dryga men den här var typ helt okej? kanske för att tessan var tillbaka, har kännts så tråkigt utan henne.. :( men inte bara det, hela klassen bestämde att vi skulle skolka fårn svenskan ;) så då slutade halv 3 ist för 4! ahhaha kan verkligen föreställa mig Saras min då ingen är där, hon kommer typ bli galen? :O hahaha, vi är nog slaktade imorrn xD
men vi har ju dans halv 5 på måndagar så jag och tessan kunde ändå inte fara hem, och det kändes ganska surt att Sanna skulle få åka hem med halv fyran..  men sen vid typ 10 över 3 så får tessan ett sms av Emelie där det står att vi inte har någon dans idag för att Thess och Tove är sjuka. Har faktiskt varit ganska peppad inför dansen i helgen, men det kändes rätt så härligt att få komma hem 4 ist för halv 7.. ;D

Imorrn så äre ju NP, orkar seriöst inte bry mig hur det går? :S Slutar nån gång vid halv 3 och sen så drar hela klassen till Skeria för att förbereda inför kvällen. Ska ha en föräldrakväll tsm med HR1A, kommer nog bli kul! :D sen så får vi ju också ledigt på torsdag så! :D



//Josefine Lundström (:

Kommentarer
Postat av: Linnea

du glömde skriva om att jag var där?:(

2010-05-03 @ 17:15:43
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: emelie

asså jag kan verkligen se mig saras leende då hon öppnar dörren för att se om vi är ute i korridoren och vi inte är där, haha! xD

men riktigt härligt var det att sluta tidigare :D

2010-05-03 @ 20:19:01
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0