i'll be your sunshine...

Dansen idag gick väl sådär, känner mig lite borta ibland.. HAHHA xD men det är rätt så svår koreografi om man heter josefine, men den är grymt snygg och så! ;) hoppas verkligen jag får till det för det är fan inte länge kvar till uppvisningen.. :O vi har då lagt till en till dag som vi kan öva på, så nu blire dans 3 dagar i veckan ;D

har just gjort klart hotellläxan lr vad man ska kalla det, och imorrn så äre sovmorgon.. men jag måste ju som vanligt åka med bussen på morgonen så det blir nog inte så mke till sovmorgon för mig :/ hade tänkt att jag skulle träna på engelskaprovet då, om jag orkar förstås.. :S och för alla som vill veta så kommer det gå åt helvete med det provet!! :D :D

Känner mig rätt så förskyld nu.. har seriöst varit sjuk i 2 veckor nu? :O började med ont i halsen, hes och världens jobbigaste hosta som fortfarande inte har försvunnit, och nu så har man blivit snorig också :O alltid lika kul. Men något positivt är väl att jag drack mitt första glas mjölk igår! :D har inte kunnat dricka det på ca 2 veckor eftersom att ont i halsen och mjölk inte är någon bra kombination.. ;)





//Josefine Lundström (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0