I wish our hearts could come together as one...

Finns inte så mke att säga om provet idag, antar att jag kommer få ig? hahahha xD fick iaf veta av hotelläraren att jag fått MVG!! whiihoo!!!!! :D :D och efter idag så har vi nog inga mer prov och sån skit, känns awesooooome! :D
Slutade tidigt idag, typ 10 i 12 ;) åkte hem med 1 bussen och har sen dess bara suttit vid datorn, och snackat lite med Emelie :) lr vi snacka typ i en halvtimma men... xD hahaha. Sitter och övar på mitt pokeface just nu, hahah jag vet jag är cp.. men det finns en anledning till varför, fast kan inte berätta den just nu.. ;) haha

Ikv blire dans, känner att jag måste börja peppa nu... det är ju fan imorrn vi har uppvising!! :O gaaah! kommer få blackout som förra gången... :S bara jag inte får det på torget, då blire pinsamt... hhihi :] :O



//Josse (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0