I'm still stuck in the moment with you...

I fredags så var tessan hos mig, vi spelade kort och snacka mest. Sen så på lördagen så satt jag mest vid datorn och tv:n... så jävla dåligt väder ute så man kan typ inte hitta på nått :S
Sen på kvällen så skulle jag och Frida till Theres och Julia, och mamma var helt cp igår så hon skjutsade oss en bit sen resten fick vi gå för att mormors bil klarar inte att köra i djupsnö.. men det sjuka var att det finns ju en "normal" väg där man kan köra utan att det är massa djupsnö :/ men mamma var som sagt cp och ville plåga oss hela kvällen. När vi äntligen kom till theres och julia så for vi till sara och emelie och såg på filmen Tooth Fairy med Dwayne Johnson, Ashley Judd och...Ryan Sheckler! (L) Bästa scenen var ju hockeyscenen då Derek (Dwayne) ska hämnas lr nått på Mick (Ryan)... ahhahha dog typ av skratt, fast det var också lite hemskt att se han vara dum mot Ryan.. :( (A)
Sen när jag och Frida skulle hem så skulle vi gå samma väg hem mitt i natten plus att tessan hade skrämt upp oss med nån läskig spökgrej, ahhahah xD
Så det slutade med att Julia körde skotern, med tessan och jag där bak och Frida åkte i en pulka som släpade efter skotern! ahhaha xD Ni kanske börjar undra hur det slutade eftersom att det var typ snöstorm :S
men det gick hur bra som helst, pulkan sprack inte för att frida var för tung och hon ramlade inte heller av.. ;)

Idag så har jag inte gjort speciellt mke, har matteprov på tisdag men jag orkar inte ens bry mig.. :S
Snart så ska jag gå ner och äta kyckling (A) sen så blire film!! <3






//Josefine Lundström (:

Kommentarer
Postat av: Linnea

håller med om att vädret suger ;S

2010-03-29 @ 08:55:08
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0