I believe in miracles, Where're you from? you sexy thing... ;]

Idag fick jag och frida springa som vanligt till bussen... fattar inte rikitgt varför vi aldrig är i tid? :O Har varit så hela mitt liv... minns på klutmark då jag jämt kom försent och läraren började klaga på mig och sa att jag borde skaffa en väckarklocka xD men problemet var att jag redan hade en, ville helt enkelt inte stiga upp.. hahaha :P
Dagen började med hotell, fick veta att både jag och tessan fått MVG på provet/förhöret.. hahah jag vet vi är geeks. Sen så hade vi engelska och sen lunch. Efter det hade vi sugdata, och sist matte..
Gick sen på stan med tessan, hon skulle köpa godis och ville inte gå själv så jag, snäll som jag alltid är.. följde henne. Sen så spionerade vi på Sanna, hahaha vi var inte så diskreta.. xD
I bussen så försökte tessan kasta godis i min mun, men hon var sämst.. :] Ist så tog vi en godis och gnugga in den under tessans sko, och sen gav vi den till discosara.. ;) vi är så onskefulla.. (A)

Märkte idag att jag tror jag har ett hål i tanden... :S har aldrig haft hål förut och hoppas verkligen inte att det här blir mitt första heller :/ Mamma ska boka tandläkartid på månadg så nån gång efter det så får jag väl se om jag har hål lr inte xD ska hålla tummarna!!

Ikv blire kanske film med Tessan, Emelie, Sara och Frida. Julia den busen ska på bio ikv och se Remember Me med Robert Pattinson ;D dampa när hon berätta det, jag vill ju också se den... :(



Har haft den här låten på hjärnan hela dagen!! :O... lr ärligt talat så har jag den typ jämt på hjärnan xD


Måste också berätta att jag har namnsdag idag... :] hihihi


//
Josefine Lundström (:


Kommentarer
Postat av: Din spionpartner

Grattis På Namsdagen <3 :D

2010-03-19 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0