don't let me go...

I tisdags efter skolan så vare så fint väder så jag och frida körde skoter till Sara och Emelie, sen kom också Theres och Julia dit ;) satt och kolla vidoeklipp på youtube, såg tv, snacka osv. Sen då jag och Frida skulle hem så ville inte skoterhelvetet starta :S pappa har bytt nånting så att den skulle bli lättare att starta, men nejdå.. den blev typ ännu svårare? :S
Sen igår så körde vi också skoter till Sara och Emelie. Frida och Sara hållde på med deras projektarbete medans jag och Emelie fulade oss till alla låtar som dom spelade.. hahah xD ingen vacker syn :S och självklart då vi skulle hem så startade inte skotern... men efter en evighet så lyckades frida starta den ;D Ska nog köra i helgen så får se om den har blivit på bättre humör då.. ;)

Idag så har vi förberett allt på Skeria inför på lördag. Jag och Nataly gjorde chokladmoussé, och duktig som jag är så när jag ska knäcka ett ägg så tar jag i allt var jag har och sen ligger ägget på golvet... trodde aldrig nataly skulle sluta skratta :O sen då jag klanta mig igen så börja hon också asgarva, och höll på minst en kvart lr nått :S
Plus att hon har smetat choklad i mitt ansikte idag!! det ska hon få ångra.. (A) 
Slutade sen nån gång vid halv 3 tror jag, gick på stan och sen for jag och tessan till dansen :)
 

Ikv så borde jag igentligen ha tränat på engelskaläxan, men jag orkar inte... :S asså jag har typ tänkt tillbaka i tiden och upptäckt att det bara har gått utför för mig... :O när jag gick på klutmark så var jag typ världens geek, men då jag började på sörböle så började jag sluta göra läxor och sånt.. och nu när jag går på balder så glömmer jag bort att vi har läxor...plus att jag inte orkar xD hahaha. Jag vet att jag är duktig.. ;D
Ist för att tränat på våran extremt onödiga läxa så har jag bla sett på Vampire Diaries, äntligen så har det börja bli lite action i serien.. hahaha xD





//Josefine Lundström (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0