You are like a drug to me

Hela dagen har varit hur dryg som helst, lr kanske ska säga skoldagen.. för dansen var ju kul :) kändes lite tomt när inte emelie var där men.. :/
Roligast var ju idag när vi skulle åka hem med bussen... då tessan hade klivit in i bussen så trodde hon att det var ett trappsteg i början av gången lr vad man nu ska kalla det ;P iaf så ramlar hon rakt på en man som sitter längst fram xD hahhaha, själv märkte jag inget men fick en syn framför mig hur allt såg ut.. ! xD hahah ojojoj ;)

Får inte glömma att berätta om igår, var hos Linnea tsm med Tessan, Matilda och Emelie :D
Hur kul som helst!, å vi måste seriöst börja träffas oftare!! :D har nog aldrig skrattat så mke som igår... bilden på Linnea var så sjukt rolig att jag inte finner ord :O hahahahahhah!!! xD bara tanken på den får mig att asgarva xD




Ikv så skulle jag igentligen sett 90210 men tydligen så äre inte nått mer avsnitt? nu börjar dom om på avsnitt 2 igen? :O så jag får väl sitta här, sen duscha och kanske packa gympan om jag orkar, har snölekar imorrn!! 
har en känsla av att tessan kommer snömula mig lr nått... :O :( hahaha


Gissa om jag längtar!!?!!?!?!!?! :D (L)


Börjar fan redan ladda!! ;D


//Josse (:



Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah men sluta :( du har sett värre bilder jU!!!

2010-03-16 @ 21:51:22
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0