Helpless, hopeless, cold and lonely, only you can save me now...

Igår så blev det typ film hela dagen för mig, ovanligt...
Först såg jag Meet Bill, endast för att Logan Lerman är med (A) hahha.. den var helt okej, lite smårolig osv (: gillade speciellt scenen då Logan dansar för Jessica Alba... hahaha :]
Sen så såg jag och frillan på She´s all that, har sett den förr men var ett rätt bra tag sen så fick friska upp minnet nu då ;) och sist av allt så såg vi Final Destination 1, fast den har vi ju också sett förrut, rätt många gånger ska jag tro men den är så bra så man kan inte bli less! ;D plus att huvudpersonen, Devon Sawa är snygg.. ;]
Måste också tillägga att då vi såg på Final Destination så fick Frida nått damp och mitt under filmen så attackerade hon mig? :O, fick nästan en hjärtattack... xD hahaha


Meet Bill
Logan Lerman
och Jessica Alba (:


She´s All That
Rachael Leigh Cook
och Freddie Prinze Jr. (:


Final Destination 1
Devon Sawa
och Chad Donella (:



Idag så har jag varit hos mormor, skulle igentligen ut med skotern men blev inget... plus att det började snöa hela tiden och sen slutade det åsså forsatte det så där i flera timmar kändes det som.. :O
Ikv så har jag sett på melodifestivalen... hållde mest på Eric Saade och Salem al fakir, hade bäst låtar och plus att dom satte sig på hjärnan fort och det behövs så att dom andra länderna ens ska bry sig om oss svenskar... :O
Jaja, igentligen så orkar jag inte bry mig om det där, men efter att ha hört att Linnea, ringde in ca 30 gånger och röstade på Eric och att det inte ens funkade!?!?! vad är det för jävla skit? :S

Nu så ska jag väl se film lr nått ;D och imorrn så blire som sagt att umgås med mina kära vänner!! kommer bli grymt kul :D


//BuuBubbJossan ;D

Kommentarer
Postat av: Linnea

håller med, men vi har ju skicakt mail så ;)



han är jättesnygg ju (A)

2010-03-14 @ 20:51:47
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0