Percy Jackson and the Olympians: the Lightning Thief

Ja, då kom man nyss hem från bion. Såg på Percy Jackson & the Lightning Thief...nog trodde jag att den skulle vara riktigt bra, men den var mer än så - den var helt grym!! :D och visste ju att Logan Lerman (huvudpersonen) var en riktig snygging, men efter att ha sett han på bioduken så blir man ju helt galen.. tror jag satt och dregla hela filmen!! hahah :O
Riktigt bra handling, skådisar osv... just nu känns det som att jag skulle kunna se den om och om igen... hahah xD kanske överdriver lite, men ni vet hur man kan bli av en film.. iaf jag, kan nästan bli tokig xD´
Den var också rolig, speciellt den där getkillen.. hahha xD man kan ju undra hur han blev till... :O






Logan Lerman (A)



Imorgon så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, först och främst så ska jag sova, ett måste! sen så kommer jag väl bara dega hela dagen...


//Josefine Lundström (:


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag trodde den skulle suga men den va ju jättebra (A)

2010-03-12 @ 16:04:15
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0