I just need somebody to love

Asså va fan!? vad hände med det bra vädret? :S solen, kom tillbaka?!!! :D

Har just ätit middag och sitter just nu å lyssnar på musik med lite för högt ljud xD hahah nästan så jag inte hör mina egna tankar.. ;O
Kände mig extremt dålig idag på dansen, vi ska göra 2 snurrar och det är fan svårt... får aldrig till det :/ men det är väl bara att fortsätta nöta ;)

Kan ju berätta vad jag gjorde igår ;) var hos min vän Emelie och hennes skumma syster, Discosara.. ;D
Emelie läste än saga för mig, Mästerkatten i stövlarna..!! :D sen så försökte vi hjälpa frida och disco sara med låtar till deras projektarbete.
Måste också tillägga att Discosara kan skrämma mig ibland, som igår då Emelie klagade på sara för hon inte engagerade sig i arbetet... Sara säger då:
- Jag var inne i Josef...

!??!?!??!?!??!? whaat??!! :S :O

Alltså Sara, jag vet inte vad jag ska säga om det här.. är ärligt talat lite besviken på dig, du kunde kanske ha kommit fram med det här tidigare att du gillar mig på det viset... fast det skulle nog inte ha ändra något eftersom att jag gillar killar...
Men som sagt, Discosara är ju som hon är, och jag kan ju inte rå för att hon tycker jag är oemotståndlig!! ;D

I
dag så bakade ju jag och sofie bröd, och dom vart fan som hamburgebröd... hahaha xD jag vet, vi är duktiga..
Sen så fick jag, ist för Elias som är sjuk, äta av Emils 3 rättersgrejs ;P det var gott och plus i kanten var att det var kyckling... (A)

Kom just på att det är Vampire Diaries idag!! ;D så måst väl snart gå och duscha.. ;)




//Josefine Lundström (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0