4/3

Kom typ just hem från våran friluftsdag, har nog aldrig frysit så mke i mitt liv :O först satt vi och fiska, men gav upp då det blev kallt. Gick sen och satte oss under något "tak" och försökte göra upp eld med tessans schema och emelies kvitton xD gick väl inte så speciellt bra, fick mest bara rök i ögonen :S har seriöst tvättat mig 3 ggr men röklukten försvinner inte :O 
Iaf så efter ett stund så gick vi tillbaka där vi hade hoppat av bussen och satte oss i en  busskur och vänta... vi stod och fula oss och gjorde konstiga grejer för att hålla oss varma, sen upptäckte emelie att en kille stod och kolla på oss i fönstret.. :S xD hahhaha
Plus att vi typ lyckades braka sönder busskursbänken :O den var igentligen redan trasig men efter att vi har varit där så är den nog mer än trasig xD
Träffade också en typ galen katt som väntade tsm med oss, fast jag började undra om den var vegetarian :O för när Emelie matade den med kyckling så ville den inte ha... :( :P
Tillslut så kom sannas brorsa och hämta oss, han hade med sig en kompis så då fick vi 4 klämma in oss där bak, så tessan, emelie och sanna satt ner medans jag låg på deras ben xD hahah skratta fan hela vägen tillbak..

Nu så ska jag träna på hotelläxan... fast även om jag skriver det så vet jag att jag inte kommer göra det :O xD





//Josse

Kommentarer
Postat av: Linnea

:(

tack<3



hörru nu äre verkligen dags att hitta på nått!!! :O

2010-03-05 @ 21:44:50
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0