You make me wanna spread my arms and fly

SOMMARLOOOOOOOOOV!! hahhah så jävla skönt!! :D
Fattar egentligen inte varför vi måste lyssna på dom där talen som lärarna/rektorn håller? dom är ju så jävla dryga :S hållde seriöst på att somna :O men dom som sjöng var jäkla bra!!
Ikv så blire att grilla med klassen och spela lite kubb o brännboll ;) sen så drar vi vidare till kyrkholmen! :)
Undra vad man ska ha för kläder? vill inte frysa ihjäl som jag gjorde igår på balen... :( kanske sattsa på vinterjacka och täckbyxor? :D haha nää, men jag får väl köra nått gympapass lr nått så jag håller upp värmen... =)

Måste bara säga att JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAAAAAAD just nU!!!!!!!!!!! :D :D den här sommaren ska fan bli kung har jag bestämt! ;) haha


//Josse ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0