When we fell in love...

Har just varit och kollat på balen :) fotade en massa, blev runt 1000 bilder skulle jag tro... kände mig som nån jävla paparazzi :O ;)
från början så hade vi typ sämst plats och en kärring skrek på oss så vi fick inte stå längre :S blev svårt att fota då så dom första bidlerna är cp xD  men sen då personer gick eftersom så blev det större plats, så jag lyckades få hyffsat bra bilder på syrran och hennes polare ;)

Sitter och funderar vilken frilla jag ska ha imorrn,  då vi har skolavslutning!! känns jävligt sköööööööönt kan jag lova!! :D :D
Egentligen så brukar jag gilla att fixa frillan osv, men nu kändes det jobbigt och jag har ingen som helst aning om hur jag ska ha det... önskar ibland att man var kille och behövde bara ruffsa till det lr nått ;) hahha! fast egentligen så behöver jag inte göra nått alls men känner mig tvungen, plus att mitt hår är helt cp om man inte gör nått åt det :O xD

Tänkte också att jag kunde slänga in en bild på skorna jag ska ha imorrn...




Vet att dom inte är världens högaste men för mig känns det så! :O blir fan min död imorrn... xD


//Josse (:

Kommentarer
Postat av: emelie

det skulle verkligen vara härligt att vara kille då man har hårproblem! =)

2010-06-08 @ 21:48:12
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0