We're unforgettable...

Har just varit på möte angående sommarjobbet :) blev så att jag, tessan och sanna jobbar andra perioden och linnea, carina och emelie första. Kommer nog bli kul även fast jag helst velat ha första, men vill inte klaga, är faktiskt jävligt tacksam att jag ens fick jobb där så! :D
hahah och måste säga att jag satt och skratta under hela mötet, fick verkligen hålla mig så att jag inte skulle spricka av skratt xD så vare också förra året, hahah men det är typ för att Herberth har så roliga kommentarer... ;) hahha

Ser på 90210 nu, brukar egentligen inte se på datorn utan vänta en vecka efter varje avsnitt eftersom att det går på tv:n, men nu äre så spännande så jag kan inte vänta!! (A) hiihi


Kan också berätta för alla er att imorrn så är man ledig, sweeeeeeet!!!!! ;D






//Josse (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0