You're always in my heart

Ikv så har jag haft det trevligt med mina kära vänner, lr jag fick slava och bryta pinnar medans dom myste vid elden men... :/ efter att ha kämpat där bland träd, buskar och bladlöss så kunde jag också ha trevligt vid elden... (a) vi grillade pinnbröd, och tessans bröd vart såklart finast för hon är grillmästarn ;) fast min "mask" måste ha blivit godast, och smaken är väl viktigare än utseendet? :O haha
Sen så gick vi och myste med våra kissemissar, lr dom var helt vilda så vet inte om det blev så mke mys men...xD


Annars idag så har jag mest bara sett på tvn... tog ett tag för mig att inse att det var varmt ute :O då jag först kollade ut genom fönstret så dåg det ut att vara bajsigt och molningt ute, så jag orkade inte ens bry mig om att kolla graderna... sen nån gång vid 5 så märkte jag att det var typ 24 grader xD haha härligt att jag suttit inne hela dagen och stekts då jag lika gärna kunnat varit ute :O
men det var inte helt fel med tvn heller, såg ju på Life of Ryan :) gamla avsnitt men man kan aldrig få nog av de där facet inte ;)
Såg också på Made där en tjej ville bli "omgjord" till en ishockeyspelare... inte för att jag är nå bättre själv men den där tjejen var lite skum xD haha. Hela hennes värld var typ rosa, hon hatade att svettas så hon dränke sig själv i massa parfym så att alla på skolan blev typ kvävda xD och så var hon typ rädd för allt, hon vågade inte ens rasta hunden... :S (hon var rädd att hon skulle göra sig illa). Själv så blev jag fan sugen på att börja spela hockey då jag såg programmet, det verkar fan kul :D men jag skulle behöva en hel del träning kan jag lova... xD




//Josse =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0