Hey there sugar baby

Sista dagen på skeria idag, alltså i ettan då men..hahah ;)
Jag, emelie, elias och crille gjorde smörgåstårta, blev inte kanske den bästa men... den föll typ ihop efter att en person skurit xD jag åt då inte av den för jag gillar inte leverpastej :S undrar vilken idiot det var som kom på leverpastej egentligen? :O
Tessans grupp fick då göra vanlig tårta, hjälpte faktiskt till lite med den också... ritade i grädden en bajskorv så att sanna sen skulle kunna följa mitt då hon skulle spritsa på nå grejs xD

En bild på The Masterpiece...

Alltså ni måste ju erkänna att den ser god ut?!?!??!??!? :O

Jag, nataly, sanna och sofie hade sen en tomattävling, den som först upp 3 tomatskivor vann... jag förlorade nog varenda gång xD men sofie hon svalde fan tomaterna på 2 sekunder :O fattar inte?
Sen så blev det lite matkrig också... jag fick tomat på rocken, ost innanför rocken, majonäs i ansiktet och håret, och grädde i ansiktet och munnen :O tessan fick då leverpastej i ansiktet, HAHAHAHHAH!!!! xD sen så fick elias h grädde i hela ansiktet... tror det var lina lr emelie som smeta in det! ahahah ;D


haahhahah ;D

Pratade också betyg med Karin, hade MVG i 3 ämnen, VG i ett och G i ett ;D sen så fick vi veta vilka lärare vi ska ha i tvåan, det lät då bra, var jävligt orolig att vi skulle måsta ha Pirjo, men hon slipper vi! plus att vi slipper Sara också!! ;)


Blev då ingen dans idag, det sög... kommer bli galet nervös imorrn :O men ska försöka peppa så jag blir lite mer taggad, var ju astaggad förra veckan, men det är väl nu när det börjar närma sig man inser vad man verkligen gett sig inpå... xD





//Josse ;D

Kommentarer
Postat av: emelie

haha asså gårdagen på skeria var lite spårad! xD

lycka till på dansen! =D

2010-06-04 @ 06:58:22
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0