I see my future when I look in your eyes...

Bra att man typ vaknade nyss? hur fan ska det gå då jag börjar jobba? :O (A) hehe
Igår så vare ju pissväder (precis som idag), så jag satt mest bara inne och gjorde ingenting? :S fast var faktiskt ute 2 timmar och lada ved, så lyckades tjäna ihop lite pengar (A)
Sen så kände jag mig tvungen att kolla på den där vigseln... tycker att det är lite onödigt mke pengar dom har lagt ut på det där... :/ men det var samtidigt kul att dom skulle gifta sig, och det var riktigt fint (A)
och ärligt talat, sen efter att man sett allt det där så börjar man samtidigt fatta att det blir dyrt pga alla traditioner dom måste följa osv... och att flyga hit massa andra kungligheter är nog inte så billigt :S sen så har dom ju hållt på i typ en vecka och fira så det har väl kostat mke det också...  men tycker fortfarande att det var lite väl överdrivet!
Själv så tycker jag det inte spelar någon roll hur man gifter sig, bara man älskar varann så kan man gifta sig vars som helst!

På kvällen så for jag och Frida i regnet till Theres och Julia, sen så kom också Sara och Emelie :) såg först på filmen som Julia hade snackat om, The Girl Next Door och då äre inte den med Emile Hirsch och Elisha Cuthbert ;) utan den här handlade om en kvinna och typ hennes barn? som misshandlar en flicka... och den var verklighetsbaserad också! det som hände i den här filmen var så jävla sjukt!! ville bara hoppa in och slå ihjäl den där satans tantjävlen!!
Iaf efter det så såg vi på The Legend of Zorro, var riktigt länge sen jag såg den sist, men lika bra som jag minns den!! (A) och Antonio Banderas är så snyyygg :] och man önskar att man var/såg ut som Catherine Zeta-Jones (A) hehe








Idag så blire att fira min brorsa som fyller 21, haha satan vad gammal han är?! :O börjar väl snart växa gråhår på han... xD



//Josefine Lundström =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0