Baby I don’t know what it is, but you drive me crazy...

Idag så har jag varit på Fridas student, måste säga att hon såg inte så glad ut... :S borde man inte typ dö av lycka då man slipper skolan?!!??!??! :O
Värst var i kyrkan då jag blev tvungen att ännu en gång lyssna på en massa skit, då menar jag rektorn inte dom som sjöng! fick tom besök av en liten bäbis som började pilla mig mellan tårna... HAHHA (A)
Sen efter vi hade lyssnat då dom sjöng på torget så fick vi sitta och vänta i värmen, blev seriöst helt genomstekt idag :O
Sen måste jag också säga hur jobbig mamma jag har, hon känner seriöst allt och alla! plus att hon pratar typ i en kvart med varje person hon möter :O det är fan omöjligt att få tyst på den där människan!!

Har nyss käkat tårta, ta mitt liiiV!!!!!!!!!!!!!!!!! inge mera sånt på ett tag nu... ;)
Ikv så blire att vara med Linnea, Tessan och Emelie :) vars vet vi inte, kanske i skogen... lr vänta, vi bor ju fan redan i skogen!! :O ;)

ska väl kanske gå och byta kläder nu, blir nog kallt med bara shorts och linne :O


//josse ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0