How do I know why the sight of you makes me weak?...

Alltså va fan håller jag på med? :O har sommarlov och har suttit vid datorn hela dan typ... :S men det är så ruttet att det är sol men ändå typ kallt :( jag vill ha sol och värmeeee!!!!!!!!
Ska snart gå ut och gå en sväng med Dixi, sen så ska jag väl se Vampire Diaries :) 
Och imorrn så blire att fara på syrrans student! :) känns fan sjukt att det är imorrn, tiden går så jävla fort... och Sara har fan blivit 19 :O själv så ligger jag starkt kvar på mina 16 år... och 17 lär det inte bli på ett tag :/  det är fan inte rättvist det här! :(

Kommer inte ha nått att göra imorrn, kommer bara sitta och tjura då Frida är ute och festar :( så om nån vill hitta på nått, så är jag då på!?!? :D


Jag vet att hon kanske ser helt oskyldig ut, men det är hennes pokerface ni ser! verkligheten är rena mardrömmen... :O (A)


//Josse ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0