No one's gonna drag you up To get into the light where you belong...

Har just spelat uno med tessan, julia och frida. Tessan vann ju hela tiden! :( det som gick så bra för mig igår? :(
sen så spelade vi skipbo och då vann hon också! :O fast jag kunde faktiskt ha vunnit om jag varit lite smartare, men tyvär så föddes jag helt jävla dum i huvudet... :/
Har inte gjort så mke annat ikv, myste en stund med kattungarna och så har vi pratat massa (:


Kan också berätta att igår så var jag med Tessan, Linnea och Emelie :) synd att inte Matilda svarade... :(
Iaf så spelade vi Uno xD hahah jag vann faktiskt 2 ggr då!!!! :O var riktigt stolt över mig själv ett tag där (A) och Emelie däremot vann inte en enda gång, och hon var tom på hemmaplan?!?!?! :O trodde hon var bättre än så...:(
Sen så prata vi och såg på tv. Måste säga att det gick riktigt skumma program på tvn igår xD hahaha... Gick också ut ett tag, men det var så mke mygg så vi fick gå in igen xD och inte för att skryta men, jag har inte fått ett enda myggbett i sommar! :O helt otroligt! men bara för att så kommer jag väl få ett imorrn... xD


//Josse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0