I want your love...

Igår så blev det att spela krocket ännu en gång, hehhe och bra som jag är så kom jag 2a den här gången ;) (a) det börjar luta nu mot en vinst skulle jag tro ;D
Såg sen på film, The Good Guy :) den var helt ok, och gulleplutten från OTH var med, Bryan Greenberg :]

Idag så har man då varit och kollat på klutmarksskolans sista skolavslutning (a) riktigt sorgligt då 5orna sjöng en låt som dom hade gjort själv :O :) iaf sen så tog bla Sara massa fula bilder på mig som aldrig får visas! :O
Ska snart tillbaka dit eftersom att jag, tessan och emelie ska jobba i kiosken (A) sen så ska jag typ följa Linnea på nån fest i stan, om mamma vill skjutsa så... (A) hehe


//Josefine Lundström =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0