Don´t think, just do it.

inser nu att jag kommer vara något drogad imorrn :O ska fara till stan vid 10 i 9, jag tyckte kvart i men Emelie tyckte 10 i lät bättre? ska desutom köra moppe, så om ni ser någon ligga död i diket, så äre jag.

Idag har jag inte gjort mke alls, suttit vid datorn, suttit vid datorn och suttit vid datorn :) kuuuuul...... har faktiskt hunnit se en film, på datorn då men... xD mamma och syrran såg på mumien, men jag kände inte för någon action/äventyrs-grejs så jag såg på Valentinés Day ist (A) den var jättebra!, och var mååånga kända skådisar kan jag lova :O :D en stjärna i kanten för Achton Kutcher som var snygg som vanligt, kanske tom lite extra i denna film? (A) hihih



Kan också säga för alla som inte märkte det :O att mitt under filmen så vart det nått slags jordskalv och huset rasa... nästan ;) trodde först det var pappa som hållde på att borra lr nått... hahah men icket! xD Julia trodde då att det var en galen lastbil som körde förbi... (A) hahah

Nu ska jag väl börja dra mig mot sängen, kan säga att det är nog ett mirakel om jag orkar stiga upp i tid imorrn... (A)


//Josse =)

Kommentarer
Postat av: emelie

asså igår när det blev typ jordbävning eller nå så trodde jag också att det körde förbi en lastbil och mamma trodde att tvättmaskinen sprängdes! xD

2010-06-16 @ 12:48:42
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0