tjohoo ;D

Asså datorn är helt cp..? :S lr snarare internet :O

Alltså jag var inte så smart i söndags då jag sovde til halv två på dagen, och sen på kvällen så kunde jag naturligtvis inte somna...
efter att filmen hade slutat vid 23.10 så läste jag (A), slutade läsa nån gång vid tolv men var inte det minsta trött.
Så jag låg vaken och efter en lång evighet så kollade jag på klockan, då var den halv tre, fortfarande så vaken man bara kan bli. Sen nån gång vid halv 6 så ringde min väckare (ahha jag är cp, måste ställa min väckare en timma tidigare än då jag ska stiga upp, annars vaknar jag aldrig..), och då vart jag plöstligt dödstrött så då somnade jag i ungefär en timma sen ringde väckaren vid halv sju och då var den natten över... :/
Var inte speciellt pigg på min första praodag.. :S
Första dagen var väl lite sådär, jag skulle börja i städet och kan ju säga att jag inte är speciellt duktig på att städa :S, ni skulle förstå om ni såg mitt rum...
Och inte nog med att jag är dålig på att städa, vars har min hjärna och mitt lokalsinne tagit vägen?! :O :S
Lyckades låsa in mig själv då jag skulle gå på lunch igår.. xD men lyckligtvis så hittade jag en dörr som ledde ut.. ;) hahah
Idag så har väl dagen varit bättre än igår, förutom att jag började klockan åtta idag :/
Imorrn så börjar jag klockan två och slutar klockan tio, ska vara i receptionen då så vi får väl se hur det går med det.. xD

Om ni har läst min blogg så kanske ni vet att jag och min syster nördat Buffy ett tag nu, och snacka om glada vi blev då dom har börjat visa om alla säsongerna en gång till!! ;D
Så vi har nyss sett Buffy, igentligen borde jag duscha nu men det hinner jag kanske imorrn, har ju sovmorgon.. ;D




//Josef (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0