It's like an angel came by, and took me to heaven. Cuz when I stare in your eyes, It couldn't be better...

Jag och syrran har just sett på One Tree Hill, snart ska jag väl gå och duscha och sen blire väl att sova.. ;)
Fast har ju sovmorgon imorrn så kan nog sitta här ett tag till (:
Idag så skulle jag igentligen följa med till mormor och hämta hem mammas gamla gitarr men jag var så trött så jag orkade inte följa med :S Jag sa att mamma kunde ta hem den men hon är ju som hon är, så får vänta tills nästa helg och hämta den då :)


Ikv så har jag också beställt Justin Biebers album :D
får vänta 1-3 dagar tills den kommer, hinner nog bli galen innan dess xD
men den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge ;D ahha



//JosefineLundström.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0