I guess I’m just a sucker for love

HHAhaha asså idag så skulle jag gå och panta burkar åt dom på Malmia, så jag hade 3 sopsäckar fulla och medans jag stod och matade in burkar i maskinen så kom det en gubbe och frågade om jag hade supit hela helgen?... :O 
Fast hur skulle han kunna veta? det såg faktiskt lite mysko ut, tre fulla sopsäckar och jag med mina påsar under ögonen... xD ahhah. Han gav mig iaf 3 burkar för han orkade inte stå och vänta tills jag var klar, så tjäna typ 1,50 ;D

Sitter nu och håller på att hungra ihjäl :O 
och ikv så blire att sitta och titta på tv, bland annat Glee :D





Jag snor en mening av Andreas Carlsson från idol juryn,
...jag skulle gärna ge min högra arm för att ha hans röst!

J
ag ska så snart som möjligt beställa hans album som kom ut den 17 november,
och om du är smart så borde du också göra det, för jag vet att det kommer vara värt varenda krona!! ;D


//Josefine Lundström (:




Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHHAHA jossse är suparn ;)

2010-01-14 @ 22:01:07
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0