happyface ;D

Idag så började dagen med att vi hade en timmas svenska, skrev något referat ;P
Sen blev det servering och sen lunch :) efter det så hade vi en timmas lektion då vi mest snackade om vad vi gjort på lovet och hur det hade gått på praoen.. ;)
Sen gick vi alla till Skeria och fika massa godsaker ;D (känner mig lite småtjock just nu...xD) ahhah.
På väg till bussen fick jag ett skrattanfall då tessan kom på att hon skulle till tandläkaren imorrn... ahha går seriöst inte beskriva hur fult det var, på henne lät det nästan som om världen skulle gå under... HAHah xD
I bussen så fortsatte mitt skrattanfall, kunde knappt titta på tessan utan att skratta :O xD

När jag hämtade posten idag så upptäckte jag att min älskade skiva har kommit!! :D 
Sen då jag skulle försöka he in låtarna på datorn så gick det inte speciellt bra, men det är väl bara för att jag är så oteknisk.. ;)

Känner att jag kommer bli galen snart för det är nå cp med våran router till datorn,
internet funkar inte ibland lr så äre bara supersegt :S och mamma verkar inte bry sig om att skaffa en ny heller... :/


Igår så såg jag och Frida på Buffy, alltid lika trevligt och Angel alltid lika snygg ;D
Måste nog se Glee ikv för kommer nog inte hinna det imorrn eftersom att jag, Theres, Julia och Sanna ska på skotergrejs ;D






//Josefine (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0