Världens finaste rubrik...

I fredags så såg jag, Frillan, Sara och Emelie film hemma hos Theres och Julia. Dom hade just köpt nya filmer så vi såg en som hette Unknown, den var lite lik Saw.., att några människor blir instängda i ett rum tsm och ingen vet var dom är osv. Den var hyffsat bra faktiskt (:

I lördags så såg jag nog film hela dagen (A).... först Oliver Twist med Barney Clark och Harry Eden :], sen Harry Potter och den flammande bägaren med Robert Pattinson!! (A)(A) (kan inte stoppa tårarna då han dör, även fast jag sett den flera gånger och vet exakt vad som ska hända... :O :] ), sen blev det Star Wars 2 med Hayden Christensen (A), sen Spiderman med Tobey Maguire och James Franco (A), och sist The Faculty, med Elijah Wood och Josh Hartnett (A) hhihih. Var seriöst minst en snygg kille i varje film, hahhahaha xD (A)



I söndags så gjorde jag inte så mke, förrutom att jag och Frida såg på 17 Again med Zac Efron (A) man blir ju galen av att se han :O
Igår så var jag och Frida hos Theres och Julia, vi såg på film (A) ahhah... vi såg iaf Solstice, den var bra med flera kända skådisar som Hilarie Burton (One tree hill), Amanda Seyfried (Mamma mia, Mean Girls) och en till tjej som jag inte minns vars jag sett hon xD kan bli galen om jag inte kommer på vars jag sett olika personer.. :] sen vare en kille som jag också dampa på men Julia sa att han var med i X-Men, men det minns jag då inte... xD

Idag så har vi gått på stan allihopa, vi har tänkt att ha som en liten julafton tsm med varandra, så idag gick vi på stan för att köpa julklappar :)

Ikv så ska jag, Theres, Emelie, Julia, Sara och Frida se film (förvånad?:O ), tror att det kanske blir Fame, hoppas iaf det (A) om inte Sara vill se sin favoritfilm som hon köpte för något år sen...
Men men, man får hoppas på det bästa ;D


hahah asså alla mina blogginlägg måste ju innehålla minst 99.9 % film och 0.1 % onödig skit som ingen bryr sig om... :O

Btw, nu har vi äntligen fixat internet på nya datorn, så nu slipper man mamma och pappas bärbara.. :D 


//Josse.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0