You're my favorite part of the day

Dagen har varit hur chill som helst!
Först svenska en timma på morgonen, vet faktiskt inte vad vi hållde på med...
Sen så hade vi prov i servering, fast det var inget svårt prov, jag hade inte ens tränat till det, tror ingen annan hade gjort det heller.. vet inte ens om man kan räkna det som prov men xD ahha 
iaf så när man var klar så fick man gå och ist för att ha en timmas lektion så vart den typ bara en halvtimma.
Så då fick vi ju alltså extra lång lunch och sen då vi började om nästa lektion så skulle vi bara gå igenom provet som vi har imorrn och sen slutade vi ;D

Mamma skrek nyss att jag hade fått brev, å det var ett papper som jag ska skicka och sen så kommer jag att få mitt skoterkörkort! :D :D whiiii!

I morgon så blir det streetdance för jag, tessan, emelie och julia.
Hoppas det kommer gå bra för jag är inte så speciellt bra på att hänga med... ahhahha ;P





//JosefineLundström

Kommentarer
Postat av: my

Han är inte dålig:D<3

2010-02-17 @ 22:13:47
URL: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0