We are the World...

Dagen började med att jag först åt frukost sen så satt jag vid tv:n i ca 2 timmar och såg på OS-invigningen.
Den var ju hur cool som helst!, fast den måste ha varit jäkligt dyr...
Sen så har jag också för ovanlighetens skull städat mitt rum ;D hahah blev kanske inte så stor skillnad men.. xD
sen gick jag en lång promenad med Dixi, och det var fan varmt ute idag :O
Skönt att solen har börjat komma fram nu, vill verkligen ha vår och sommar nu! lr inte riktigt än men snart iaf ;) och man får hoppas att den här sommaren blir varmare och soligare än den förra! :D

Såg nyss på den nya videon till "We are the world" för Haiti. Har hört nånstans att dom gjorde videon på typ en och en halv vecka och den förra videon fick dom en hel månad på sig att göra, så dom har då gjort ett bra jobb med den!
och vem älskar inte den låten? hur fin som helst... och enligt mig så var början bäst då Justin Bieber sjunger..! (A) hihihih




//Josefine Lundström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0